Τη σημασία της ενεργητικής ακρόασης, της σαφήνειας και της περιεκτικότητας στο λόγο, της διαχείρισης πολλών και διαφορετικών projects, αλλά και της εξοικείωσης με τα meetings, αναδεικνύει η Manpower, προς όφελος των νέων εργαζομένων. Οι συγκεκριμένες δεξιότητες, εκτιμά ο Όμιλος, πρέπει να αποτελέσουν πολύτιμο εφόδιο, για όσους νέους, μόλις έχουν αποφοιτήσει από κάποιο Πανεπιστήμιο και επιθυμούν να μεταβούν ομαλά, στην αγορά εργασίας. Η ενέργεια και ο ενθουσιασμός, που μπορεί να έχουν όσοι βρίσκονται στην απαρχή για να ενταχθούν στον κόσμο της απασχόλησης, αποτελούν θετικά σημάδια. Όμως, κατά την εταιρία, πρέπει να αποκτηθούν και συγκεκριμένες δεξιότητες, που θα είναι χρήσιμες για να πραγματοποιηθεί η ένταξη στο εργασιακό περιβάλλον, με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.
Κωδικοποιώντας αυτές τις δεξιότητες, θα μπορούσαν να επιμεριστούν ως εξής:
- Ενεργητική ακρόαση: Πρόκειται για μια από τις πλέον περιζήτητες ικανότητες των νέων εργαζομένων, που οι εργοδότες επιθυμούν να έχουν. Ουσιαστικά, προτρέπουν τους εργαζόμενους, ειδικά στα πρώτα τους επαγγελματικά βήματα, να ακούνε όσο περισσότερο μπορούν. Έτσι, θα μπορούν να κατανοήσουν με ακρίβεια τι λέει ο συνομιλητής τους, που είναι σημαντικότερο για την επαγγελματική τους επιτυχία, από ότι να σπεύδουν να απαντήσουν. Παράλληλα οι νέοι εργαζόμενοι πρέπει να έχουν το θάρρος να ρωτούν και να ζητούν διευκρινήσεις, για να αποφεύγονται παρεξηγήσεις για επιμέρους ζητήματα της δουλειάς που αναλαμβάνουν να διεκπεραιώσουν. Θα πρέπει λοιπόν, σύμφωνα με την ManPower, να αποφεύγουν το multi-tasking και να επικεντρώνουν την προσοχή τους αποκλειστικά στο συνομιλητή τους. Έτσι, θα καταφέρουν οι νέοι εργαζόμενοι να αναπτύξουν τη συγκεκριμένη δεξιότητα.
- Σαφήνεια και περιεκτικότητα: Πρόκειται για μία ακόμα επιθυμία των εργοδοτών, ώστε να επιτυγχάνεται καλύτερη επικοινωνία με τους νέους εργαζόμενους. Όπως τονίζει η εταιρία, η αγορά εργασίας έχει διαφορετικές απαιτήσεις από τα Πανεπιστήμια, όπου ζητούνται από τους φοιτητές εκτεταμένες απαντήσεις που θα πληρούν συγκεκριμένο αριθμό λέξεων. Αντίθετα, στον επιχειρηματικό κόσμο ο χρόνος είναι «χρήμα». Οι νέοι μπορούν να εξασκηθούν στο να αποτυπώνουν με σαφήνεια και συντομία όσα θέλουν να πουν σε παρουσιάσεις και συναντήσεις.
- Διαχείριση project: Πάλι η διαφορά με το Πανεπιστήμιο είναι ξεχωριστή. Εκεί οι φοιτητές, αναλαμβάνουν ένα project, που σπάνια διαρκεί περισσότερο από ένα εξάμηνο. Στον εργασιακό χώρο όμως, συχνά οι νέοι εργαζόμενοι αλλά και οι παλαιότεροι θα κληθούν να ασχοληθούν ταυτόχρονα με πολλά projects, που μπορεί να διαρκούν λιγότερο ή περισσότερο από έξι μήνες. Σε ένα τέτοιο ενδεχόμενο, η Manpower επισημαίνει ότι θα πρέπει οι νέοι εργαζόμενοι, που δεν έχουν και την ανάλογη εμπειρία, να θέσουν αρκετούς στρατηγικούς στόχους. Επίσης, θα πρέπει να παρακολουθούν σε τακτά χρονικά διαστήματα την πρόοδο των projects που έχουν αναλάβει, να λαμβάνουν feedback και να συνεργάζονται αρμονικά με τους συναδέλφους τους.
- Εξοικείωση με τα meetings: Η ManPower υπογραμμίζει τη διαφορετικότητα που έχουν οι συναντήσεις στο γραφείο, με τις όποιες ανεπίσημες συζητήσεις μεταξύ συναδέλφων. Είναι σημαντικό στην πρώτη περίπτωση, ένας νέος εργαζόμενος να μην σπαταλά τον πολύτιμο χρόνο των συναδέλφων του και ειδικά των προϊσταμένων του. Γι’ αυτό και χρειάζεται η κατάλληλη προετοιμασία για ένα meeting. Θα πρέπει οι συμμετέχοντες να έχουν προκαταβολικά την ατζέντα της συζήτησης, ενώ ειδικά οι νέοι εργαζόμενοι θα πρέπει προσθετικά να βρουν ένα κοινό κώδικα επικοινωνία με τους υπόλοιπους. Στα θετικά συγκαταλέγεται και η αποστολή της σύνοψης της συνάντησης, σε όλους τους εμπλεκόμενους.