Πέμπτη, 30 Ιουνίου, 2022
29.1 C
Athens

Πλατφόρμα myOAEDlive: Νέες υπηρεσίες στήριξης ανέργων

Στην αναβάθμιση της πλατφόρμας myOAEDlive προχωράει ο ΟΑΕΔ. Το μοντέλο ηλεκτρονικής υποστήριξης των ανέργων βελτιώνεται, σε μια προσπάθεια να παρασχεθούν καλύτερες υπηρεσίες σε αυτή την πολύ ειδική κατηγορία πολιτών.

 

Η διοίκηση του Οργανισμού, από κοινού με το υπουργείο Εργασίας παρέχει τη δυνατότητα, από σήμερα Πέμπτη 11 Μαρτίου να προγραμματίζονται ψηφιακά ραντεβού:

 

  • Με το ελληνικό γραφείο EURES του ευρωπαϊκού δικτύου υπηρεσιών απασχόλησης και επαγγελματικής κινητικότητας, για την αναζήτηση θέσεων εργασίας ή εργαζομένων στον ΕΟΧ.
  • Με εξειδικευμένους συμβούλους του ΟΑΕΔ για τη επικαιροποίηση στοιχείων του μητρώου εγγεγραμμένων ανέργων.

Η πλατφόρμα ψηφιακών ραντεβού ενεργοποιήθηκε πιλοτικά στις αρχές του περασμένου Δεκεμβρίου. Αποτελεί κοινή προσπάθεια των υπουργείων Εργασίας, Ψηφιακής Διακυβέρνησης,

μέσω της στενής συνεργασίας του ΟΑΕΔ με τη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης.

Έως τώρα λειτουργούσε το μοντέλο της παροχής συμβουλευτικής μέσω τηλεδιάσκεψης (βιντεοκλήσης) από τους εξειδικευμένους εργασιακούς συμβούλους ανέργων και εργοδοτών του ΟΑΕΔ.

Υπενθυμίζεται ότι μέσω της πλατφόρμας myOAEDlive για πρώτη φορά άνεργοι και επιχειρήσεις μπορούν να προγραμματίζουν ραντεβού σε συγκεκριμένη μέρα και ώρα για υπηρεσίες μέσω τηλεδιάσκεψης (βιντεοκλήσης), αποφεύγοντας την προσέλευση στα Κέντρα Προώθησης Απασχόλησης (ΚΠΑ2).

Η ανταπόκριση των πολιτών κατά την περίοδο της πιλοτικής λειτουργίας είναι ιδιαίτερα ικανοποιητική, καθώς μέχρι σήμερα έχουν γίνει πάνω από 2.000 κρατήσεις. Μέχρι το τέλος Φεβρουαρίου περισσότεροι από 1.300 πολίτες εξυπηρετήθηκαν μέσω της νέας πλατφόρμας, ενώ για τους μήνες Μάρτιο και Απρίλιο οι αιτήσεις έχουν ξεπεράσει τις 700, με το ποσοστό πληρότητας για υπηρεσίες συμβουλευτικής προς ανέργους να φτάνει το 100% για τον Μάρτιο και να ξεπερνάει το 52% για τον Απρίλιο. Στόχος της επέκτασης και συνεχούς βελτίωσης της πλατφόρμας είναι η γρηγορότερη, ποιοτικότερη και πιο αποτελεσματική εξυπηρέτηση των πολιτών μέσω της αξιοποίησης της τεχνολογίας.

 

Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη στη διεύθυνση myoaedlive.gov.gr  Συγκεκριμένα, οι ενδιαφερόμενοι επιλέγουν από την κεντρική σελίδα του gov.gr την ενότητα «Πολίτης και καθημερινότητα» και εν συνεχεία την υποενότητα «Εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση πολιτών», όπου θα βρει την υπηρεσία «Εξυπηρέτηση με τηλεδιάσκεψη από τον Οργανισμό Απασχόλησης Εργατικού Δυναμικού (ΟΑΕΔ)».

Η διαδικασία ορισμού ραντεβού είναι αποκλειστικά ηλεκτρονική με τους κωδικούς TAXISnet και η πρόσβαση στο ραντεβού δεν απαιτεί αυξημένες ψηφιακές δεξιότητες, καθώς γίνεται απευθείας μέσω συνδέσμου (link) που αποστέλλεται στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) του πολίτη.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ