Αλλαγές στον e-ΕΦΚΑ: Εξυπηρέτηση με ηλεκτρονικό ραντεβού – Όλη η διαδικασία

Νέο σύστημα εξυπηρέτησης ασφαλισμένων, συνταξιούχων και εργοδοτών, με χρήση ηλεκτρονικού ραντεβού, εισάγει ο e-ΕΦΚΑ! Στόχος είναι να σταματήσουν οι ουρές έξω από τα υποκαταστήματα του φορέα και να πάψουν οι πολύωρες αναμονές των πολιτών, καθώς και ο συνωστισμός τους.

Στο πλαίσιο αυτό ξεκίνησε η νέα διαδικασία από τις 31 Αυγούστου και χθες 1η Σεπτεμβρίου, διαπιστώθηκαν στην πράξη οι πρώτες βελτιωτικές επιδράσεις.

Η διαδικασία θα πραγματοποιείται ως εξής:

  • Οι συναλλασσόμενοι μέσω της εθνικής δικτυακής πύλης (gov.gr) ή του δικτυακού τόπου της νέας υπηρεσίας www.efka.gov.gr/rv, θα μπορούν να εισέλθουν με τους κωδικούς Taxis στην νέα ηλεκτρονική υπηρεσία.
  • Με απλά «βήματα» επιλέγουν το υποκατάστημα και το τμήμα που επιθυμούν να εξυπηρετηθούν και κλείνουν αυτόματα το πρώτο διαθέσιμο ραντεβού που επιθυμούν.
  • Την ημέρα του ραντεβού αρκεί να προσέλθουν στο υποκατάστημα του e-ΕΦΚΑ λίγα μόνο λεπτά νωρίτερα και να εξυπηρετηθούν άμεσα και με ασφάλεια.

 

Εξαιρέσεις

Από τη δυνατότητα κλεισίματος ραντεβού εξαιρούνται οι παρακάτω συναλλαγές, οι οποίες  παρέχονται αποκλειστικά και μόνο ηλεκτρονικά στους πολίτες που σημαίνει ,ότι δε χρειάζεται επίσκεψη σε υποκατάστημα του e-ΕΦΚΑ για τη διεκπεραίωσή τους

  • Βεβαίωση Α.Μ.Κ.Α (amka.gr)

 

  • Έλεγχος Ασφαλιστικής Ικανότητας (atlas.gov.gr)

 

 

 

 

 

  • Πορεία αίτησης συνταξιοδότησης htps://apps.ika.gr/ePensionApplicationProgress