Πρωτοπορεί η διοίκηση του e-ΕΦΚΑ: Με… γκάλοπ προσπαθεί να αναδείξει τα δικά της λάθη, που έχουν μετατραπεί σε προβλήματα για τους ασφαλισμένους και τους συνταξιούχους! Στο τελευταίο Διοικητικό Συμβούλιο εγκρίθηκε εισήγηση της Διοίκησης του Φορέα, σύμφωνα με την οποία θα εκταμιευθεί ένα κονδύλι της τάξης των 22.320 ευρώ, για να δοθεί ως αμοιβή σε εταιρία δημοσκοπήσεων, που θα αναλάβει την σχετική έρευνα. Η έρευνα θα πραγματοποιηθεί τηλεφωνικά σε όλη την Ελλάδα και θα αφορά τη διερεύνηση και καταγραφή της εικόνα του Οργανισμού στην ελληνική κοινωνία.
Όπως τονίζεται στην σχετική εισήγηση, πρωταρχικός ρόλος του e-ΕΦΚΑ είναι «να παρέχει λύσεις σε ανάγκες που δημιουργούνται μέσω της λειτουργικότητάς του σε πολλαπλά επίπεδα, οπότε αν δεν γνωρίζουμε τι θέλει ο ασφαλισμένος δεν θα είμαστε σε θέση να σχεδιάσουμε και να προσφέρουμε σε αυτόν την κατάλληλη υπηρεσία». Βέβαια, η πολύ ενδιαφέρουσα διαπίστωση, γίνεται από τη διοίκηση του Φορέα, τον Μάρτιο του 2021. Ο e-ΕΦΚΑ όμως λειτουργεί από το 2017, κάτι που σημαίνει ότι εδώ και τρία χρόνια, δεν έχει υπάρξει αυτή η αναγκαία «επαφή με τον ασφαλισμένο», ώστε ο e-ΕΦΚΑ να μπορεί να προσφέρει καλύτερες υπηρεσίες στους ασφαλισμένους και τους συνταξιούχους…
Έως τώρα ο Φορέας είχε προσφέρει τη δυνατότητα στους πολίτες να εκφράζουν την άποψή τους, μέσω ερωτηματολογίου, με πενιχρή ανταπόκριση. Είναι χαρακτηριστικό ότι, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία που παρουσιάστηκαν στο ΔΣ, το γ’ τρίμηνο του 2020 υπήρξαν 1.553.856 μοναδιαίοι επισκέπτες στο site του e-ΕΦΚΑ. Όμως παρά τη μεγάλη επισκεψιμότητα από το 10ο έως το 12ο του 2020 είχαν συμπληρωθεί μόλις 243 ερωτηματολόγια! Άρα, η συμμετοχή των πολιτών υπήρξε από ελάχιστη έως μηδαμινή.
Για το λόγο αυτό κρίθηκε απαραίτητη η διεξαγωγή πανελλαδικής έρευνας και επιλέχθηκε η εταιρία PULSE για τον σκοπό αυτό. Υπήρξε η υποβολή προσφορών και επιλέχθηκε η πιο χαμηλή.