Ο θεσμός των ηλεκτρονικών ραντεβού μεταφέρεται και στην Επικουρική Ασφάλιση. Στο εξής οι ασφαλισμένοι που επιθυμούν να τακτοποιήσουν κάποιο ζήτημα επικούρησης θα πρέπει να γνωρίζουν τον τρόπο για να κλείσουν ηλεκτρονικό ραντεβού με το προσωπικό του ΕΤΕΑΕΠ.
Σύμφωνα με τη διοίκηση του ΕΦΚΑ στο εξής, κάθε πολίτης που επιθυμεί να καταθέσει αίτημα ή να υποβάλλει ερώτημα που άπτεται των αρμοδιοτήτων της Γενικής Διεύθυνσης Επικουρικής Ασφάλισης και Εφάπαξ Παροχών (επικουρικές συντάξεις & παροχές εφάπαξ), έχει πλέον τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσει τη διαδικασία του ηλεκτρονικού ραντεβού.
Η αποδοχή από το κοινό του μέτρου των ηλεκτρονικών ραντεβού αποδεικνύεται από τα στατιστικά στοιχεία καθώς ήδη ξεπέρασαν σε αριθμό τις 650.000 κατά τους 10 πρώτους μήνες λειτουργίας του, απαλλάσσοντας τους πολίτες από αναμονή, περιττές μετακινήσεις και ταλαιπωρία.
Η επιτυχία των ηλεκτρονικών ραντεβού τον καιρό της πανδημίας προκάλεσε και τη μονιμοποίηση του μέτρου, αλλά και τη διεύρυνση του χρονικού ορίζοντα κλεισίματος των ραντεβού από 2 εβδομάδες, που ίσχυε μέχρι πρότινος, σε 5 εβδομάδες.
Υπενθυμίζεται πως η δυνατότητα ηλεκτρονικού ραντεβού παρέχεται μέσω της ενιαίας ψηφιακής πύλης του Δημοσίου Gov.gr καθώς και της επίσημης ιστοσελίδας του e-ΕΦΚΑ www.efka.gov.gr/rv, όπου με απλά βήματα επιλέγουν το υποκατάστημα και το τμήμα που επιθυμούν να εξυπηρετηθούν και κλείνουν αυτόματα το πρώτο διαθέσιμο ραντεβού που επιθυμούν. Την ημέρα του ραντεβού αρκεί να προσέλθουν λίγα μόνο λεπτά νωρίτερα και να εξυπηρετηθούν άμεσα και με ασφάλεια.